Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[MOC] My M.O.C.'s - TRIODENTY Rahi z Lirkenum
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » M.O.C. Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[MOC] My M.O.C.'s - TRIODENTY Rahi z Lirkenum

Na ile oceniasz moje M.O.C.'e?
10
65%
 65%  [ 15 ]
9
30%
 30%  [ 7 ]
8
0%
 0%  [ 0 ]
7
0%
 0%  [ 0 ]
6
4%
 4%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 23

Autor Wiadomość
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post [MOC] My M.O.C.'s - TRIODENTY Rahi z Lirkenum
LIRKENUM

Gartel- zwany też Oceanem Południowym lub Południem to południowy
region oceanu Aqua Magna. Kiedyś był to ocean południowy na Spherus
Magna. Po rozłamie zatonęło wiele wysp, jednak i tak pozostały tu spore
lądy. Obszar ten zajmuje okoła 1/4 planety. Robot Mata Nui zatonął w
okolicach równika. Wiele małych wysp zostało wtedy zatopionych lecz największe pozostały nietknięte. Po połączeniu planet przez Mata Nui wyspy powoli zaczęły się wynurzać.
Podczas obecności Mata Nui na Aqua Magna nastąpiło tylko kilka kontaktów Istot zamieszkujących robota z mieszkańcami Gartelu.

Statystyki:
Nazwa.
Klasa: Aurora, Hunter, Inheb, Dart i inne
Funkcja: transporter, statek bojowy, ścigacz, myśliwiec,
Wytrzymałość: 1000 - 10 000
Siła ognia: 10 - 100
Szybkosć: 10 - 100
Zwrotność: 10 - 100
Środowisko: Powietrze, Woda, Ziemia, Lód, Przestrzeń Kosmiczna.

MOC: Pojazdy - czyli to co tygryski lubią najbardziej Wesoły

Jumper Tx 7

Jumper Tx 7
Klasa: Hunter
Funkcja: Transport
Wytrzymałość:500
Siła ognia:30
Szybkosć:15
Zwrotność: 19
Środowisko: Ziemia

[link widoczny dla zalogowanych] - Ładny, zgrabny, przyzwoity.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Galaktika ML 44

Galaktika ML 44
Klasa: Aurora
Funkcja: Transport, Myśliwiec
Wytrzymałość: 2000
Siła ognia: 70
Szybkosć: 24
Zwrotność: 14
Środowisko: Powietrze

[link widoczny dla zalogowanych] - Pierwszy Bardziej udany duży pojazd. Jest Starszy od Jumpera Tx 7. Zdjącia nie sa zbyt dobre, ponieważ popsuła się lampa.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] - Nieinaczej panie... Lirken

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] - Ukoronowanie całej sesji

Aurora A 3

Aurora A 3
Klasa: Aurora
Funkcja: Statek bojowy
Wytrzymałość: 3000
Siła ognia: 60
Szybkosć: 20
Zwrotność: 22
Środowisko: Powietrze

[link widoczny dla zalogowanych] - sami się domyślcie kto...

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia Personalne:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] - Makuta Gigardon Skeleton [Miejska Graciarnia Samochodowa]

[link widoczny dla zalogowanych]

Nighon K- 14

Nighon T 14
Klasa: Hunter
Funkcja:
Wytrzymałość:1000
Siła ognia:40
Szybkosć:17
Zwrotność: 19
Środowisko: Lód, Ziemia

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Drahe Mode
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Żądło Z 73

Żądło Z 73
Klasa: Dart
Funkcja: Myśliwiec
Wytrzymałość: 3500
Siła ognia: 40
Szybkosć: 30
Zwrotność: 22
Środowisko: Powietrze

Darty to szybkie, zwrotne i dobrze wyposarzone jednostki bojowe. Pierwszy został stworzony przez Inżyniera na Mezra Nui. Został jednak wykradziony przez zbuntowanych Makuta [ Bractwo Skeletona- zostanie opisane w moim powstającym od niedawna FF-ie] i powielony przez jednego z Makuta. Teraz jest to powszechny środek transportu na całym południowym oceanie [ miejsce w którym umieściłem wyspy z moich opowiadań ].

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] pilot


Aurora A 6

Klasa: Aurora
Funkcja: Statek bojowy
Wytrzymałość: 3500
Siła ognia: 70
Szybkosć: 30
Zwrotność: 20
Środowisko: Powietrze, Przestrzeń kosmiczna

Toa Lirken przekazał Aurorę A 3 Toa Tanmie. Wtedy on poleciał na
Mentarę, gdzie "Inżynier" przebudował Aurorę A 3 w Aurorę A 6

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I kolejna perełka...
[link widoczny dla zalogowanych]

Aurora A 9.

Została zbudowana przez istotę o tym samym imieniu, mieniący się
jednak pseudonimem Konstruktor. Aurora zbudował maszynę dla Toa
Lirkena. Jest to juz trzecia maszyna tej klasy ( po Aurorze A 3 i Aurorze A 6 )
. Toa Lirken wykorzystał ją by przewieść odrodzonego Toa Matoro z
powierzchni Aqua Magna na południową wyspę Wszechświata Matoran -
Celestis. Aurora została jednak zniszczona podczas przelotu Toa przez
Karda Nui.

Aurora A 9
Klasa: Aurora
Funkcja: Statek bojowy, transporter
Wytrzymałość: 5000
Siła ognia: 70
Szybkosć: 50
Zwrotność: 30
Środowisko: Powietrze, Przestrzeń kosmiczna

Napęd: dwa silniki Superb A 9. Dwa silniki pulsacyjne E 56


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


CV ML 240 - to robot bojowy zaprojektowany na podstawie prototypu CV ML 120. Jest to wielofunkcyjna maszyna zaprogramowana by namierzać i niszczyć wyznaczone cele. Powstał w laboratorium Intera, Makuty-wynalazcy, jako broń na usługi Makuty Skeletona. Przez wieki stanowił zagrożenie dla Matoran i Toa. Obecnie walczy z Toa Mefiklesem gdzieś, na Przedwiecznych Wyspach ( wyspy na zewnątrz wszechświata Matoran, na południu Aqua Magna. Żyją tam Toa, Matoranie, Agori i Glatorianie. )




[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]




Heltor inspired by KylerNuva135 (you tube)

Heltor – jest członkiem zakonu Cieni. Nie jest to jednak jeden z tworów Teridaxa ( Letum post Armo ). Pochodzi ze starożytnej rasy Xymoorghor.

Biografia:

Nie jest znane pochodzenie rasy Xymoorghor. Wiadomo, że pochodzą z wyspy Celestis na Oceanie Gartel. Kiedyś byli najbliższymi krewnymi Wielkich Istot, ale około 200 000 lat temu stali się agresywni. Wszczynali bójki i łatwo wpadali we wściekłość. Zostali więc odizolowani od reszty mieszkańców. Po pięciu latach badań WI ustaliły co się stało. Mieszkający na Południowym Biegunie planety byli narażeni na silne promieniowanie Solis Magna. Ich mózgi zaczęły mutować, a co za tym idzie zmieniła się ich psychika. Z łagodnych olbrzymów przerodzili się w żadne krwi bestie. Jednak zmiany w psychice nie były jedynym skutkiem promieniowania. Całkowicie stracili gęstą, brunatną sierść. Narządy zaczęły produkować hormony przypominające sterydy, co spowodowało przyrost mięśni, utwardzenie kości i uwydatnienie układu krwionośnego. Ich skóra stwardniała i stała się odporna na obrażenia sieczne i obuchowe. Wyostrzyły się im zmysły, a ich mózg zwiększył swoją objętość.

Stali się więc nie tylko silni i brutalni, ale też mądrzy i przebiegli. Przestali słuchać rozkazów WI i zaczęli budować mechaniczne implanty, uwydatniające wzrok, słuch, siłę oraz szybkość.

Po rozłamie wielu z nich wyginęło na skutek trzęsień ziemi, które . Przy życiu pozostało dziewięciu osobników. Siedmiu zostało zahibernowanych, a dwóch miało za zadanie znaleźć sposób na ocalenie rasy. Maszyny hibernacyjne umieszczono na niezamieszkanej wyspie Ana Nui, powstałej po rozłamie wyspy Celestis. Tymi dwoma Xymoorghor byli Heltor i Narduris. Długo błąkali się po wyspach, na których przybywało Matoran i Toa.

Kiedy dotarli na wyspę zwaną Tregt, Narduris i Heltor zbudowali tam bazę. Po pewnym czasie przybył tam Makuta Teridax. Przyprowadził zgraję dziwnych istot i oświadczył, że nadzór nad nimi powierza Xymoorghor. W zamian dał im potężną Maskę Kontroli Czasoprzestrzeni Voyox. Później maskę tą skradł Toa Tanma i dał ją Lirkenowi.

Narduris przyjął dar, a po odejściu Teridaxa wyssał część mocy z przybyłych istot i podzielił się nią z Heltorem w stosunku 2/1. W zamian przekazał im część swojej inteligencji. Powstało ugrupowanie nazwane Xymoorghor, przez innych nazywane Cieniami, które na 30 000 lat zdobyło niekwestionowaną kontrolę nad Gartelem.

Heltor stał się prawą ręką Nardurisa. Był odpowiedzialny za trening nowych wojowników i doskonalenie sposobów walki. 40 000 lat temu podczas wojny Xymoorghor i Makuta został zamrożony na Celestis w ścianie Lądolodu przez sprzymierzonych z Makuta Toa ( wybrali mniejsze zło ). W czasie Spojenia Planet został rozmrożony i wyruszył, by zemścić się na Toa Lirkenie.

Zdolności i Moce:

Wyostrzone zmysły, wielka siła, zręczność, lewitacja ( tylko na małych wysokościach ), ogniste spojrzenie, lodowe spojrzenie.

Charakter:

Twardy, mściwy, brutalny, przebiegły, pozbawiony skrupułów, psychicznie oderwany od rzeczywistości, żyje w stworzonym przez siebie świecie, zachował jednak zdolność logicznego myślenia, ma dziwny zwyczaj odgryzania swoim ofiarom głów, zjadania ich oraz kolekcjonowania Masek Kanohi.

Broń:

Bronią Heltora jest podwójna protostalowa kosa, kły i szpony, a także płetwa na plecach i ogon.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Narduris – przywódca Klanu Cieni, typowy Xymoorghor.

Biografia:

Narduris zawsze żył w cieniu innych władców. Zawsze pragnął władzy i zawsze go pomijano. Po mutacji i rozpadzie jako jeden z dziewięciu ocalałych, objął dowodzenie i wyruszył wraz z Heltorem na północ, w poszukiwaniu innych. Kiedy przybyli tam pierwsi Matoranie Narduris pod jął decyzję o podróży na zachód. Płynęli wiele dni, aż dopłynęli na wyspę zwaną Tregtem. Była to kraina skał i ognia, ale im to odpowiadało. Po kilku latach na wyspę przybył Teridax i, w zamian za obietnicę pilnowania istot nazywanych przez Makutę „Cieniami”, otrzymał maskę Voyox. Maskę Czasoprzestrzeni, zwaną też Maską Podróżnika. Narduris zachwycił się skarbem i kryjącą się za nim mocą. Wykorzystywał ją do podróży i rabunków. Po dekadzie pilnowania dziwnych istot postanowił dać im szansę okazania swej mocy. Za pomocą mocy absorpcji wyssał z istot cząstkę ich mocy, z czego trzecią część darował Heltorowi, w zamian dając istotom zalążek inteligencji. Monstra szybko rozwinęły swój dar, jednak nigdy nie dorównały Nardurisowi, ani intelektem, ani mocą, jaka była ich udziałem. Tak to Narduris stał się najpotężniejszą istotą na Gartelu. Moc jego była porównywalna z mocą Robota Mata Nui. Jednak jemu to nie wystarczało. Chciał taj mocy mieć więcej i więcej. Ale jego ciało nie mogło pomieścić tyle mocy. Tak więc sporządził sobie berło z piekielnego metalu Berillium, które jest twardsze niż li protodermis. I przelał w metal moc swą, zostawiając sobie część niewielką odpowiadającą ok. 1 / 500 całości, a i tak był najpotężniejszy wśród cieni. I mógł wykorzystac całą swą moc. Nie było więc ratunku dla tego, kto go ujrzał. Zaniepokoiło to Panów Żywiołów zasiadających na trzech tronach Celesti. Odebrali oni Nardurisowi berło podstępem i rzucili na niego klątwę wody – Narduris nie mógł opuszczać wyspy drogą morską. Został więc uwięziony w swej samotni. Berło, nazwane później Berłem Mocy zostało ukryte gdzieś na Gartelu. Od wieków Narduris bezskutecznie szuka go za pośrednictwem swych sług. Jeśli odzyska Berło będzie mógł opuścić wyspę i zniszczyć całą planetę.
Zdolności i moce:
Wyostrzone zmysły, wielka siła, lodowe spojrzenie, moc zdolna niszczyć wszystko ( z pomocą berła ), wyczuwanie energii, moc absorpcji, doskonały wojownik.

Charakter:
Twardy, mściwy, brutalny, przebiegły, pozbawiony skrupułów, świetny strateg, doskonały dowódca, zrobi wszystko dla władzy i zemsty na Wielkich Istotach.

Broń:

Berło mocy (kiedyś), pazury.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Hunter – ‘Łowca’ zwany też Hunterrix – pseudonim pochodzi od charakteru. Cień ten został stworzony przez Teridaxa. Obdarzony specyficzna zdolnością kamuflażu, jest niemy, przy czym ma bardzo dobry słuch i porusza się praktycznie niezauważalnie. Łowca jest synonimem obawy Mata Nui, prze złam, które przychodzi niezauważalnie, z ukrycia.
Cechy charakterystyczne:
- nie posiada ust, oddycha poprzez skrzelo-podobne otwory po bokach tyłu głowy;
- energię absorbuje poprzez szpony;
- nie porusza się szybko, ale kiedy go zauważysz jest już za późno;
- zazwyczaj podróżuje podziemiami rozsianymi na całym obszarze Południa, ale świetnie porusza się też na drzewach;
- wbrew pozorom jest lekko opancerzony i uzbrojony;
- bronią są szpony.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Misericordias – ‘Miłosierny’ – pseudonim pochodzi od antonimów ‘brutalny, bezwzględny’. Nie został stworzony przez Teridaxa, lecz przez innego Makutę zwanego Inherexem. Inherex przeczuwając, że Skeleton ( władca Południowego odłamu Makuta ) chce go zabić, zbudował i rozesłał po całym Gartelu dziesiątki zrestrukturyzowanych Rahkshi. W wypadku śmierci oryginału, świadomość była przesyłana do kolejnych klonów. Jednak pewnego razu coś nie wyszło. Pod wpływem spięcia w obwodach maszyny przesyłającej, cześć świadomości Makuty została skopiowana i przesłana do innego Rahkshi. Gdy ów robot dowiedział się o tym zabił Ingherexai zniszczył pozostałe klony. Świadomość Makuta zaś została wysłana do pustki między wymiarowej, gdzie uległa destrukcji. Świadomość w Rahkshi zaś rozwinęła się i on sam został przyjęty w szeregi Klanu Cieni.
Cechy charakterystyczne:
- sykliwy głos;
- moc wątpiącego spojrzenia ( osoba „odkleja” się od rzeczywistości i zatraca się w wykreowanym przez siebie świecie ( odtrutkę jest moc absorpcji Nardurisa );
- świetnie posługuje się włócznią
- Jego obecności towarzyszy gęsta mgła;
- wrażliwy na ultradźwięki.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Terris – Cień stworzony przez Teridaxa. Insektoidalna kreatura; symbol lęku Mata Nui przed ‘ zagrożeniem z nieba’. Historia nie jest znana.
Cechy charakterystyczne:
- odór gnijącego mięsa;
- szybki w powietrzu;
- wrażliwy na wodę;
- niezdarny na lądzie;
- jeśli usłyszysz szum skrzydeł osy i poczujesz odór zgnilizny, możesz się spodziewać śmierci.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Inheb C1 - pojazd skonstruowany przez Aurorę i masowo produkowany przez Po Matoran z Perza Nui. Jeden z głównych pojazdów Sojuszu.

Statystyki:

Inheb C1
Klasa: Inheb
Funkcja: Statek transoprtowy
Wytrzymałość: 3000
Siła ognia: 30
Szybkosć: 50
Zwrotność: 50
Środowisko: Powietrze


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


TRIODENTY


Triodenty – rodzaj Rahi żyjących głównie na pustynnej wyspie Janhra, oraz nielicznie na wybrzeżach innych wysp. Nie wiadomo jak, kiedy i przez kogo zostały stworzone. Kiedy Matoranie przybyli na Gartel Triodenty już tam mieszkały. Choć większość życia spędzają na powierzchni ziemi, żywią się rybami i Rahi morskimi. Świetnie pływają, mają wyczulone zmysły. Oprócz tego są świetnymi tropicielami. Makuta wykorzystują je jako psy. Cechą charakterystyczną są lśniące zbroje. I tu uwaga. Samce mają srebrne grzbiety, samice zaś złote. To pospolity gatunek na Południowym Oceanie. Są duże, silne i niebezpieczne, lecz nie polują na Matoran. Wszystkie zanotowane ataki były wynikiem drażnienia tych zazwyczaj spokojnych zwierząt.

Zdjęcia:


1 [link widoczny dla zalogowanych]
2 [link widoczny dla zalogowanych]
3 [link widoczny dla zalogowanych]
4 [link widoczny dla zalogowanych]
5 [link widoczny dla zalogowanych]
6 [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Lirken dnia Pon 16:08, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 7 razy
Wto 18:23, 16 Lut 2010 Zobacz profil autora
Akamai



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedzieć?

Post
Świetny pojazd. Fajnie wygląda, przemyślany, pozbawiony niepotrzebnych rzeczy.
Jeśli już miałbym jakiegoś kupować, wolałbym twoje niż oryginały. Może tylko kolorystyka trochę niedopracowana (niebieskie części, np. stopy Hahli chyba), ale to być może z braku elementów.
9/10.
Wto 18:52, 16 Lut 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tak, to z braku części, a poza tym w Aurorze użyłem kilku czzęści od Jetraxa stopy Hahli i tułów Berixa pasowały, a na zdjęciach nie widać tego za bardzo.
Wto 20:48, 16 Lut 2010 Zobacz profil autora
SejfMan



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 2499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice

Post
Budujesz fajne pojazdy. Wszystko jest dobrze przemyślane. Chyba rzeczywiście budujesz lepsze pojazdy niż Lego Rozbawiony.

Za to ja mam ostatnio doła budowlanego xD. Robię same revampy xP. Chociaż może coś by się znalazło do pokazania na forum Rozbawiony.
Śro 9:20, 17 Lut 2010 Zobacz profil autora
Agori009



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Super MOC. Mi tam kolorystyka pasuje. Muszę też przyznać, że sam takiego bym nie zbudował! Daję 10/10.

P.S.Też mam kłopaty z MOC'kami
Czw 11:43, 18 Lut 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nowy M.O.C. w pierwszym poście. CV ML 240. Proszę o coeny i komentarze.
Sob 11:31, 20 Lut 2010 Zobacz profil autora
Lewa



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Głowa do bani. Za mała, lepsza by była w kolorze czerwonym. Ale reszta MOCka bardzo mi się podoba, więc 9/10.
Sob 12:38, 20 Lut 2010 Zobacz profil autora
Akamai



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedzieć?

Post
Chyba trochę za bardzo spasione nogi. Ale widać, że się postarałeś. Cała reszta bardzo mi się podoba. Byłby groźnym, mocarnym wrogiem. 9/10
Sob 13:10, 20 Lut 2010 Zobacz profil autora
Avak42



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

Post
Pojazd nieźle zbudowany chociaż jak dla mnie zbytnio przypomina jetraxa.8,5/10

Robot natomiast świetnie wykonany, nic do zarzucenia nie mam. Może troszeczkę lepiej by było z inną głową albo zwykłą maską ale generalnie należy się 10/10
Sob 14:01, 20 Lut 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Głowa jest za mała. Przyznają, ale chciałem zachować oryginalny klimat. Poza tym
mała głowa podkreśla jego wielkość w stosunku do innych istot z taką samą głową.

CV ML 240 miał być z załorzenia napakowany. To jedna z "maszyn zagłady". Musi mieć czym walczyć.
Sob 14:16, 20 Lut 2010 Zobacz profil autora
Tahtorak
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 929
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Zadziwiający. Spodziewałem się czegoś bardziej kolorowego a tu proszę.
Ta mała głowa jakoś nie specjalnie mi przeszkadza, widać nawiązanie do Exo-Toa, które też miały tę część małą (a wkażdym razie mało kształtną). Ogółem 10.
Wto 21:03, 23 Lut 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nowy MOC Heltor. Trochę stary.

i bonus. Opis mojego Universum na górze strony.

Przyjemnego oglądania i oceniania.

EDIT: dodałem star pojazdy


Ostatnio zmieniony przez Lirken dnia Sob 16:44, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 17:42, 06 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wojtek17



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wyspy Nui-Nui

Post
No to tak:

Jumper Tx 7- kolorki fajny, ogólnie fajnie wygląda, tylko ten matoran 9/10

Galaktika ML 44- ciekawy, ale przepakowany. Fajny pilot ;D 9/10

Aurora A3- fajny, tylko za duzo kolorków- 8/10

Nighon K-14 świetny 10/10
Drahe mode- jeszcze lepszy Bardzo wesoły 10/10

Żądło Z 73 ciekawy. 10/10

Aurora A 6 nawet, nawet. przepakowana trochę 8.5/10

Aurora A 9- to się nazywa pojazd. 10/10

CV ML 240- wielki, bezgłowy(nie widze jej) paker. Kolory ok ale... 7/10

Heltor- super. troche przepakowane nogi, ale jest ok. 9.5/10
Nie 8:53, 11 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No dobrze. Piszę FF Władcy Lęku i mam zamiar dużo miejsca poświęcić Xymoorghorom. Toteż mam zaszczyt zaprezentowac nowych wojowników Klanu Cieni:

Terrisa,
Huntera,
Misericordiasa,

i lidera tej bandy NARDURISA!!!

Jak zwykle w pierwszym poście.
Sob 20:20, 17 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Nocturn



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
Łoo. Podoba mi się. Też powoli zaczynam składać mocki do moich FFów jakie sobie czasem piszę. Bardzo podoba mi się Hunter i Misericordias, ale w Terrisie zepsułeś ręce. Ja bym dał jakieś palcowate jak od Hydraxona, a jeśli kleszcze to od Carapara lub Visoraka. Za wszystkich dam 9.5/10.

PS:Wysłałbyś mi na PW w fotkach jak zrobić tułów huntera Rozbawiony?
Nie 10:54, 18 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » M.O.C. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin