Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ROBE GAME DEVELOPER
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ROBE GAME DEVELOPER
Autor Wiadomość
Robson



Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post ROBE GAME DEVELOPER
Jestem niezwykle szczęśliwy, że ten dzień w końcu nadszedł.

Oto namacalny owoc mojej nauki oraz moje niejako spełnione życzenie noworoczne - stworzenie swojej pierwszej gry.
Początkowo gra miała być prostym strzelaniem kulkami do innych kulek, ale ambicja oraz pomysły wzięły górę i postanowiłem sklecić coś w temacie naszego grajdołka.
Finalnie stworzyłem dosyć prosty shooter z userami naszego forum.

PRZEDSTAWIAM WAM:

<center>[link widoczny dla zalogowanych]</center>

W grze kierujemy naszym poczciwym Gakiem, WSADem poruszamy się po planszy a myszką strzelamy.
Przeciwnikami są:
  • Lemonardo - strzelający cytrynami
  • Apokalips - zostawiający na planszy bigos zadający obrażenia
  • Kalmahiczek - strzelający promieniście łezkami
  • Takanui - kierujący się w stronę gracza i przygważdżający go, gdy znajdzie się w jego pobliżu
  • Ultimo - Rozpadający się na mniejsze kawałki
  • DD - szarżujący na gracza, gdy znajdzie się w jego pobliżu wykonuje zamach mieczem
  • Lokisyn - zostawiający za sobą płynne Protodermis, które spowalnia gracza
Do wyboru dałem 2 tryby:
  • Tryb Normalny - 3 etapy po 10 fal przeciwników, każdy etap to odmienni przeciwnicy (nowa fala pojawia się po zabiciu poprzedniej)
  • Tryb Survival - Nowa fala losowych przeciwników (ze wszystkich przeciwników) co 20 sekund

Umieściłem również power upy dodające zdrowie, przyspieszające strzelanie oraz tarczę.

Liczę na Waszą opinie, komentarze czy pomysły na ulepszenie tej gry lub nawet inne gry - na tym na pewno się nie skończy!






Chciałbym podziękować swoim betatesterom:
    Gaku
    Leskovikk
    Felhi
    Zelt
    Kodan
Ogromne podziękowania dla Leskovikka za pomoc w projekcie, głównie od strony graficznej.



Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Nie 13:46, 13 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Czw 8:03, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
DeadExit



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krk

Post
Super sprawa ! Gratulacje wytrwałości w dążeniu do celu. Fajny pomysł. Teraz trzeba go tylko teraz rozbudowywać, albo tworzyć milion seuqeli. Może jakieś fabularne DLC ? Czekam na coś poroju "Exit: revenge of the schnitzel" Rozbawiony
Świetna ROBota.
Czw 9:54, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Ultimo
Dawny Moderator


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 2691
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: przylatuje Jemiołuszka i Czeczotka?

Post
Bardzo przyzwoita gra. Chyba najbardziej rozwala przytulający się ziemniak xD aż brakuje by mówił "Bajerka barchu ;>", może kiedyś dodasz jakiś dubbing.
W sumie jakiś tryb fabularny nie był by zły, na końcu mógł by być jakiś boss.
Czw 11:33, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Leskovikk



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post


Przyjemnie mi się grało w finalną wersję. Czekam na możliwe kolejne tryby i dodatki jak postacie do odblokowania z różnymi umiejętnościami.

Oczekuję też wydania na płycie i podpisu twórcy, może edycji kolekcjonerskiej z pluszowym Gakiem (SZNYCLE DO ROBOTY!) P:
Czw 11:53, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Felhi



Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Robeł, od samego początku byłam pod ogromnym wrażeniem. Gra jest świetna, pomysł genialny i wykonanie również. Czekam na kolejne "części" albo wersje na konsole Bardzo wesoły Można by też dodać np. wybór gracza głównego (tak, wiem, tytuł by stracił sens xD) i tak jak przeciwnicy, żeby każdy z graczy się cechował czymś innym Bardzo wesoły Na przykład jeden zadaje większe obrażenia, ale jest słabszy itepe.

Ciekawe, jak by potencjalni pracodawcy zareagowali na coś takiego w Twoim portfolio xD
Czw 12:59, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Felhi napisał:
Można by też dodać np. wybór gracza głównego (tak, wiem, tytuł by stracił sens xD) i tak jak przeciwnicy, żeby każdy z graczy się cechował czymś innym :D Na przykład jeden zadaje większe obrażenia, ale jest słabszy itepe.


Może zamiast wybierania gracza zrobić power-upy? Na kilka sekund Gak zmieniał by się w innego usera z innymi umiejętnościami.

Lesie - Większy firerate,
Kodan - Pociski "ścigające" kursor,
Majster - Zwiększenie szybkości poruszania się,
Zelt - Zmniejszenie gracza
DeSia - Umiejętność podobna do DD - Kliknięcie powoduje szybkie przesunięcie się w stronę kursora i uderzenie.

Ogólnie świetne, ale IMO brakuje dynamiki, poruszanie się wydaje się z lekka ociężałe, przeciwnicy przyjmują bardzo dużo strzałów, strzelanie też wydaje się trochę wolne. :/

EDIT: Jeszcze pomysły na power-upy:

Kebs - w ciągu kilku sekund powoli regenerujący życie. (Zamiast natychmiastowej regeneracji)
Souler - Zamiast Tarczy
Robek - "GNIEW DEWELOPERA" - Strasznie niska szansa na drop, powoduje eksplozję zabijającą wszystkich przeciwników w fali.


Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Czw 13:30, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
Czw 13:06, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Gaku
Dawny Administrator


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
Robe Populusem dekady Bardzo wesoły No genialne, jakieś dodatki potem zrobić, albo może walkę z bossem, ale gra cudna, wrzucę ją jeszcze na nasz Fanpage Wesoły

PS. Mój rekord w survivalu to jak narazie 11 fal xD


Ostatnio zmieniony przez Gaku dnia Czw 14:19, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Czw 13:29, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Zelt
Moderator


Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 2801
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
10/10, ogromne gratki za wytrwałość i w ogóle za pomysł. Bardzo wesoły
Czw 15:54, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Takanui



Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie sądziłem, że będę kiedyś cieszył japę z pokonywania siebie Gakiem. :> I ta minka moja. ;P
Czw 16:05, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
DD



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się bierze dyfrakcja światła?

Post
Matko Bosko Metruańsko, to jest cudowne. Będę miał co robić na wykładach. I fajne bo jestem.

EDIT: Czy Ziem nie byłby lepszy jako boss - sam wielki tulów z jego kitu?


Ostatnio zmieniony przez DD dnia Czw 16:10, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Czw 16:08, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Duvin



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
Zarąbiste!!! Nie mam nic więcej do powiedzenia. To jest doskonałe. Nie potrzebne są żadne poprawki. Jedynie rozszerzenia.
Popieram propozycje przedmówców czyli więcej power-upów, bossowie, więcej userów: zarówno wrogów jak i grywalnych oraz fabuła. Plus do każdego bohatera, którym grasz jakaś historia związana z nim np. Gaku chce przejąć forum. Aby to zrobić musi pokonać wszystkich użytkowników stojących mu na drodze, a następnie zmierzyć się z samym Adminem-Założycielem.
Czw 16:12, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Takanui



Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
DD napisał:
Czy Ziem nie byłby lepszy jako boss - sam wielki tulów z jego kitu?
Czemu nie, nie mam nic przeciwko. W kicie swoim mam postać zrobioną od przodu i od tyłu, więc można wykorzystać moje osławione plecy.


Ostatnio zmieniony przez Takanui dnia Czw 16:17, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Czw 16:14, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Souler



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2577
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

Post
Przeszedłem go całego.

Przyjemne do zabicia czasu, dobre na początek, ale WINCYJ KONTENTU.
Czw 17:29, 10 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Kaspar26



Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

Post
Piękne <3
Czekam na tryby Forumowego Buntu i Bitwę O Logo Forum.
Pią 5:56, 11 Wrz 2015 Zobacz profil autora
DeadExit



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krk

Post
Dobry pomysł na dwa fabularne DLC. Pierwszy dodatek "Gake revolution", drugi "Battle of the logo" XD
Pią 6:45, 11 Wrz 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin