| Autor | Wiadomość | 
	
		| Onua Mistika 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 198
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Słupsk
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Nie dość, ze demówa która wygląda jak Mario, to w dodatku daje tyle radości. W tą grę mógłbym grać cały dzień ^_^. Dla tej gry należy się wielki szacun. Tera to już chce mi się czekać na pełną wersje. Kiedy powstanie? 
 |  | 
	
		| Pon 19:12, 21 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Matix 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 231
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Ziemia
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Nic wspaniałego. Masz FastLoopa w TGF? Jeśli tak to obczaj to. Zrobienie takiej gry w TGF nie jest trudne. Trzeba dać tło, postać, wroga, nadać ruch, zrobić platformy i gotowe. Ps. Jak zrobić, żeby obrócić obrazek i dać na przeciwną stronę np. mam > i chcę mieć < prze obrocie bez rysowania od nowa? I jak wklejać obrazki do TGF?
 
 
 Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Pon 19:16, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Pon 19:14, 21 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Majki 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z daleka...
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Będzie będzie, jednak za prędko jej nie skończę 
 
 Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Pon 19:41, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Pon 19:39, 21 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Vahki530 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 636
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Gdynia
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Grafa - tak sobie. Dałbym tła z MNOG i kity CKO. Postać mi wyszła za scenę i miałem lekki problem z powrotem. I w sumie nie było za bardzo wiadomo o co chodzi. Naszła mnie chęć zrobienia eRPeGa.
 PFB the RPG xD
 
 |  | 
	
		| Pon 19:47, 21 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Majki 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z daleka...
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Nie mam Fast Loopa i nie odczuwam potrzeby by go mieć. 
 Matix yyy... sprecyzuj pytanie pierwsze a co do obrazków, jeżeli chodzi o wklejanie obrazków na obiekt ruchomy\ obiekt tła to 2 banalne wyjścia:
 -Import obrazka, jego znajdziesz bez problemu w edytorze obrazu
 -Po prostu Ctrl+C Ctrl+V czyli kopiuj- wklej (przy kopiowaniu wycinków), bez żadnego zaznaczania po prostu Ctrl+V...
 
 |  | 
	
		| Pon 20:15, 21 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Matix 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 231
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Ziemia
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem. Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka
  Najlepszy labirynt  Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)? Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa.
 
 
 Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Wto 7:35, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Wto 7:28, 22 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| DD 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 23 Gru 2006 Posty: 3797
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| To jest nawet fajne!   Nie tak dobre jak TQ3, ale jak na początek
   
 Rady:
 -Zrób to o PFB! Duzo osób ma kity (w tym ja
  ) -jesli się da, dodaj jakies tła i muzykę.
 
 Pozatym nie jest źle, a nawet lepiej- jest DOBRZE
   8/10
 
 |  | 
	
		| Wto 13:04, 22 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Akamai 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 1529
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: mam wiedzieć?
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Trochę niedopracowane te demo, ale całkiem przyjemnie się gra. Tła walą po oczach, to musisz zmienić w pełnej wersji. Powodzenia!
 
 |  | 
	
		| Wto 17:20, 22 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Populus Dawny Moderator
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 284
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Nie używaj TGF'owych silniczków do poruszania się (Platform Movement/Bouncy Ball ect.). Stwórz własny. 
 Dopracuj grafikę, na razie wygląda jak bagno. Jest mnóstwo błędów w animacji postaci, pobaw się hot/action pointami.
 
 Nawet ten level z labiryntem mógł wyglądać ładnie ale schrzaniłeś tak łatwą grafikę jak zwykła prosta linia.
 
 Menu okropne. DTP'owiec dostałby zawału.  Najpierw GRAJ wielkimi literami a następnie z małej "o grze"?.
 
 Screen z ładowaniem dałes dla picu. Rzadko która gra w TGFie wymaga ładowania. Nie ważne jak skomplikowana.
 
 Mnóstwo, mnóstwo błędów.
 
 Ale użyłeś TGF'a zamiast GameMakera. To dobry krok w bardzo właściwą stronę. Za to masz duży plus.
 
 
 Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Wto 19:21, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Wto 19:20, 22 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Majki 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z daleka...
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| 	|  |  	|  | Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem. Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka
  Najlepszy labirynt  Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)? Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa.
 | 
 
 Robiłem jeszcze od niedawna na MMF 2, wróciłem do pierwotnego programu bo byłem po prostu przyzwyczajony do niego, owszem TGF to tylko zabawa, gry robię dla siebie, screen z Loading jest rzeczywiście dla picu, ale wygląda realnie, nie? xD
 
 Własny silnik niby bd lepiej działał?
 
 Co powinienem walnąć na tło?
 
 
 Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Wto 22:05, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
	
		| Wto 22:02, 22 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Phanta 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 1186
 Przeczytał: 2 tematy
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| na tło najlepiej z mnoga tła. Bedzię bardziej klimatycznie  
 |  | 
	
		| Śro 6:16, 23 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| DD 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 23 Gru 2006 Posty: 3797
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Aha i jeszcze popraw sterowanie, bo mi palce tak daleko daleko nie siegają. 
 |  | 
	
		| Śro 18:29, 23 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Dziadek Mrozu 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 03 Sie 2007 Posty: 625
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Rada Spopielonych
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Powiem że demo fajne ale grafika leży jak piszą przedmówcy... Wrogowie są bardzo łatwe do zabicia. Demo na razie to 7/10. Mam nadzieję że pełna wersja będzie lepsza... Mam tylko jeszcze pytanko:
 Korzystasz z TGF czy z TGF 2?
 
 
 Ostatnio zmieniony przez Dziadek Mrozu dnia Śro 19:46, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
	
		| Śro 19:35, 23 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Akamai 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 1529
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: mam wiedzieć?
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| I zrób więcej ciosów i mocy. Na tła zbierz wszystkie lokacje z MNOG I i z MNOG II. No i grafika mogłaby być lepsza, a wrogowie walczyć też jakoś muszą. 
 |  | 
	
		| Śro 19:47, 23 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		| Majki 
 
 
 
 
    			
    				| Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z daleka...
 |  
 | 
			
				|   |  |  
				| Korzystam z TGF-części pierwszej, nie wiem za bardzo jak zrobić możliwość walki wręcz, pokombinuje jeszcze. 
 DD co ci w sterowaniu nie pasuje? No chyba, że grasz jedną ręką
  
 |  | 
	
		| Śro 21:18, 23 Wrz 2009 |   | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |