Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dzieje Mrocznych Łowców. POSZUKIWANI 4 BETATESTERZY
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PFB Strona Główna » Gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dzieje Mrocznych Łowców. POSZUKIWANI 4 BETATESTERZY

Robić to?
Robić
84%
 84%  [ 21 ]
Nie robić
12%
 12%  [ 3 ]
******* **** *******! I nie wracaj!
4%
 4%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 25

Autor Wiadomość
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Dzieje Mrocznych Łowców. POSZUKIWANI 4 BETATESTERZY
Grę robię. 2D. W [link widoczny dla zalogowanych]. Z grafiką Rayga 2.5. Jak ktoś nie wie, o co chodzi, niech pozostałe posty przeczyta. Wróciłem po offline'ie i Postęp prac jest taki, że mam ruch postaci i AI wrogów do pościgów. Teraz szukam ludzi do betatestów.

Wiem, nie ma nagłówka. Nie zmieścił się.


Ostatnio zmieniony przez Nivawk Nuva dnia Pon 22:57, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Sob 18:44, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Mertis
Dawny Moderator


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: z Gliwic

Post
Wiesz mogłbym powiedzieć żebyś robił ale nie dawał na forum bo nikt tego nie doceni Bardzo wesoły. Ale takiej opcji nie ma.
Sob 18:46, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ja ciebie nie lubię, ale pomysł mi się spodobał Bardzo wesoły , więc wole zobaczyć efekty, niż aby temat został zamknięty Wesoły .
Sob 18:52, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
Nie rób tego, bo coś czuję, że w twoim topicu o grze wypowiedzą się głównie osoby typu przedmówcy którzy sprofanują twoje dzieło Wesoły.

Ale ja cicho liczę, ze ten projekt ujrzy światło dzienne Wesoły.

~Tenir

Sob 19:00, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Derry
Dawny Moderator


Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mekrani napisał:
Ja ciebie nie lubię, ale pomysł mi się spodobał Bardzo wesoły


Nie lubię jak ktoś pisze coś, nie uzasadniając tego... jeśli chodzi o grę, no to zgadzam się z Mertisem.
Sob 19:18, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Forte



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

Post
Muszę powiedzieć, że to ci zajmie duuużo czasu. DH jest mnóstwo, przynajmniej na moje oko. Jako, że stworzenie gry z jedną postacią to abstrakcja, to ztworzenie gry z dwudziestoma paroma to dzieło na miare prac Herkulesa.
Uważam, że jeżeli ci się chce, masz czas i możliwości to możesz się za to zabrać. Ogrom pracy jaki w to włożysz będzie przeze mnie bardzo doceniony.
Sob 20:18, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiesz, nie mam pojęcia po ile misji zrobię. Albo będę robił po jednej na postać, żeby mieć więcej postaci, albo wszystkie misje z pojedynczych. Wyjdzie mi to w trakcie pracy. Mrocznych jest trzydziestu kilku. Chce mi się, i to nie od przedwczoraj, mam możliwości (MMF2), a czasu będę miał jak lodu, bo będę niedługo offline przez parę m-cy. Postanowiłem więc rozpędzić jakiś projekt, skoro Universe odpada Bardzo Smutny . A być może będzie to gra Bionicle.

Populusie, wypowiedz się, bo chcę wiedzieć, czemu pomysł jest kiepski.
Sob 20:30, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Forte



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

Post
Wiesz często jest tak, że ludzie nie lubią innych za to, że są od nich lepsi. Ty masz dużą wiedze, do teg nie jesteś typowym nabijaczem postów, i wytykasz ludziom błędy. I za to cie nie lubią.
Ja doceniam.

Nie wiem czy stawiasz sobie za wysoko poprzeczki
Sob 20:32, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No mądrze piszesz. Cóż, przynajmniej nie wszyscy są tacy. Dużo jest tutaj ludzi którzy umieją człowieka ocenić za to, za co się powinno. Kolejna dyskusja z cyklu lubią - nie lubią. Nienawidzę tego.

Sprawdziłeś linka w poście? Wesoły

Bardzo możliwe że projekt jest za duży (ba, na pewno jest), ale jest wyjście. JEŚLI nie zrobię tego kompleksowo, będzie spokojnie można wydać komplety misji pojedynczych Łowców jako samodzielne minigry. Jeśli się za to zabiorę, to po kilka misji na Łowcę, a potem następny, i tak możliwie najdłużej.
Sob 21:12, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Forte



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

Post
Ups ( a mama mówiła zawsze klikaj w linki)

Uważam, że możesz się za to zabrać, ale zacznij od robienia pojedynczych misjii. Później zobaczysz jak ci to idzie, i jak szybko to je połącz jakoś, i kontynuuj
Sob 21:33, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie porozumiemy się w ten sposób. Odbierz PW.

Policzyłem ostatnio trochę. Wychodzi:
Mroczny Osobnik, sztuk 1
Regularni Łowcy, sztuk 37 Zaszokowany
Łowcy poza organizacją w roku Sagi Mahri Nui, sztuk 9
Łowcy, którym oficjalna historia nadaje inny status, ale w grze chciałbym ich zobaczyć, sztuk 2
Łowcy nieznani, sztuk 2
Łowcy MOCkowani (różni autorzy), sztuk 6
W pełni wychodzi 61 chłopa. Przy czym nie będzie 61 misji po jednej na głowę, wielu kanonicznych Łowców uważam za niewartych uwagi, wywali się znaczną ilość, za to będzie po kilka misji dla każdego. Myślę, przynajmniej teraz, o 14 Łowcach. Silence, Kraata-Kal, Hunterex (nie polubicie go), Shakuto, Piraka (Piraka będą mieli najdłuższą misję w grze, o ile uda mi się zrealizować ten zamysł),Sentrahk, Voporak, Mroczny Osobnik i jeszcze niezdecydowani Łowcy z kanonu. O ile wyrobię z tyloma, pomyśli się co dalej.

Dla mnie budowanie misji wcale nie jest największym problemem, nawet pisanie silników poszczególnych rodzajów gry nie jest takie najgorsze, najtrudniej jest wymyśleć jakiś dobry wyróżnik, oddający inność danego Łowcy. Takie Hordika Dragons na przykład. Potencjał wielki, a za diabła nic nie mogę stworzyć. Cóż, prawdopodobnie ich nie włączę do gry. Zostaje jeszcze oczywiście grafika. Ja grafikiem dobrym nie jestem. Jak się przyłożę, mogę robić, ale to znacznie wydłuża czas prac. Teraz czekam na wyniki ankiety.
Sob 23:02, 10 Lis 2007 Zobacz profil autora
Mertis
Dawny Moderator


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: z Gliwic

Post
Nivawk Nuva napisał:
Nie porozumiemy się w ten sposób. Odbierz PW.

Policzyłem ostatnio trochę. Wychodzi:
Mroczny Osobnik, sztuk 1
Regularni Łowcy, sztuk 37 Zaszokowany
Łowcy poza organizacją w roku Sagi Mahri Nui, sztuk 9
Łowcy, którym oficjalna historia nadaje inny status, ale w grze chciałbym ich zobaczyć, sztuk 2
Łowcy nieznani, sztuk 2
Łowcy MOCkowani (różni autorzy), sztuk 6
W pełni wychodzi 61 chłopa. Przy czym nie będzie 61 misji po jednej na głowę, wielu kanonicznych Łowców uważam za niewartych uwagi, wywali się znaczną ilość, za to będzie po kilka misji dla każdego. Myślę, przynajmniej teraz, o 14 Łowcach. Silence, Kraata-Kal, Hunterex (nie polubicie go), Shakuto, Piraka (Piraka będą mieli najdłuższą misję w grze, o ile uda mi się zrealizować ten zamysł),Sentrahk, Voporak, Mroczny Osobnik i jeszcze niezdecydowani Łowcy z kanonu. O ile wyrobię z tyloma, pomyśli się co dalej.

Dla mnie budowanie misji wcale nie jest największym problemem, nawet pisanie silników poszczególnych rodzajów gry nie jest takie najgorsze, najtrudniej jest wymyśleć jakiś dobry wyróżnik, oddający inność danego Łowcy. Takie Hordika Dragons na przykład. Potencjał wielki, a za diabła nic nie mogę stworzyć. Cóż, prawdopodobnie ich nie włączę do gry. Zostaje jeszcze oczywiście grafika. Ja grafikiem dobrym nie jestem. Jak się przyłożę, mogę robić, ale to znacznie wydłuża czas prac. Teraz czekam na wyniki ankiety.


wiesz trudno coś powiedziedzieć widząc tylko dobre chęci. Dobrymi chęciami piekło brukowane. Jeżeli twoja gra wytrzyma 3 misje. To masz u mnie poparcie do tej gry. Jeżeli nie to spisz tągre na straty.
Nie 8:47, 11 Lis 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
3 misje wytrzyma. Poza tym już wcześniej pisałem, że jak nie wyjdzie całość, to będzie można wypuścić oddzielnie jej części. Na dobrych chęciach, tyle że userów, którym TQ3 miała się podobać, to się Populus przejechał. Po to jest ten temat, żeby mnie to nie spotkało.
Nie 11:09, 11 Lis 2007 Zobacz profil autora
Illidan



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 1336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: (utajnione)

Post
Rób. Zapowiada sie super, choć widać że jeszcze dużo roboty. NN co do innych: Czasem musi spaść śnieg, by zobaczyć które drzewa są wiecznie zielone. Więc nie przejmuj się "nimi" i rób projekt dalej ponieważ czuje że to będzie super gra. Wesoły


Pozdro. Mrugnięcie
Wto 6:48, 13 Lis 2007 Zobacz profil autora
Kikorio



Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Życzę powodzenia, ale sądze, że za dużo od siebie wymagasz. A Universe? Mrugnięcie

Mimo wszystko życzę powodzenia.
Wto 13:49, 13 Lis 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PFB Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin