Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Masz pytanie? Zadaj je tutaj
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Forum & Fanpage Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Masz pytanie? Zadaj je tutaj
Autor Wiadomość
Nocturn



Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
Wyjdzie. Właściwie to już jest. Na stronie z Ameetu i na merlin.pl. Książka mała ze Starsów za 13zł.
Czw 13:59, 06 Maj 2010 Zobacz profil autora
Lirken



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czy mógłby mi ktoś napisać wszystkie 42 moce Kraata?
Czw 19:31, 06 Maj 2010 Zobacz profil autora
Darnok 2



Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Gdynia

Post
* Dokładność - jasnoczerwona głowa i jasnoniebieski ogon
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie wyczuwać najwrażliwsze punkty celu
o Kraata 2 poziomu - umie doskonale trafić i zainfekować dziewięć na dziesięć bliskich celów
o Kraata 3 poziomu - umie trafić bliski cel z niemal bezbłędną dokładnością
o Kraata 4 poziomu - umie trafić ruchomy cel z niemal perfekcyjną dokładnością
o Kraata 5 poziomu - umie trafić z doskonałą precyzją, bez względu na warunki
o Kraata 6 poziomu - umie trafić najmniejsze cele z wielkiego dystansu w każdych warunkach i środowisku.


* Adaptacja - jasnożółta głowa i czerwonozłoty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie się szybko dostosować do warunków jak ciepło czy zimno
o Kraata 2 poziomu - umie się dostosować tak, ze niemożliwe jest złapanie jej tymi samymi sposobami dwa razy
o Kraata 3 poziomu - umie opanować swoje emocje by się dostosować do sytuacji
o Kraata 4 poziomu - umie przeżyć w każdym środowisku, od szczytów drzew do podwodnych głębin
o Kraata 5 poziomu - umie zmieniać niektóre swe cechy by dostosować się do niespodziewanej sytuacji
o Kraata 6 poziomu - umie dostosować się do maksymalnych zmian w każdej sytuacji i środowisku.


* Gniew - jasnoszara głowa "metalik" i biały ogon
o Kraata 1 poziomu - umie wywoływać ogólną irytację w pobliskich istotach
o Kraata 2 poziomu - umie obrócić spokojną rozmowę w kłótnię
o Kraata 3 poziomu - umie obrócić drobne sprzeczki w walki
o Kraata 4 poziomu - umie wywoływać w Rahi dookoła gwałtowną terytorialność
o Kraata 5 poziomu - umie wprowadzić większość stworzeń w ogólne szaleństwo
o Kraata 6 poziomu - umie obrócić przeciw siebie nawet Toa Nuva


* Błyskawice - piaskowo-niebieska głowa i żółty ogon, kolory "metaliczne"
o Kraata 1 poziomu - umie emitować iskry
o Kraata 2 poziomu - umie porazić wszelkie stworzenia przy dotknięciu
o Kraata 3 poziomu - umie wystrzelić małymi strumieniami elektryczności na małe dystanse
o Kraata 4 poziomu - umie wystrzelić dużymi strumieniami elektryczności na dosyć duże dystanse
o Kraata 5 poziomu - umie wystrzelić i kontrolować silne łuki elektryczne w tym samym czasie
o Kraata 6 poziomu - umie wyemitować dewastujące strumienie błyskawić sięgające kilkunastu celów.


* Kameleon - metalicznie piaskowo-żółta głowa z jasnożółtym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie wtopić się w tło
o Kraata 2 poziomu - umie naśladować skaliste lub piaszczyste podłoże
o Kraata 3 poziomu - umie doskonale wtopić się w ciemne tło
o Kraata 4 poziomu - umie naśladować kolory skomplikowanego podłoża lub obiektu
o Kraata 5 poziomu - umie stać się niemal niewykrywalnym oprócz jasno oświetlonych miejsc
o Kraata 6 poziomu - umie całkowicie wtopić się w każde środowisko i stać się niewidzialnym.


* Oszołomienie - czarna głowa z czerwonawo-złotym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie wywołać dezorientację we wszystkim, co jej dotknie
o Kraata 2 poziomu - umie wywoływać aurę dezorientacyjną w mało odpornych umysłowo stworzeniach w pobliżu
o Kraata 3 poziomu - umie wywoływać aurę na tyle silną, że Matoran może zapomnieć co miał zrobić
o Kraata 4 poziomu - umie wywoływać aurę wywołującą oszołomienie we wszystkich istotach w pobliżu
o Kraata 5 poziomu - umie wywoływać aurę oszołomienia w całych wioskach
o Kraata 6 poziomu - umie wywoływać aurę oszołomienia wprawiającą Toa Nuva w bezsensowny bełkot.


* Cyklon - piaskowo-niebieska głowa z jasnoszarym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie wywoływać wiatry pomagające jej w podróży
o Kraata 2 poziomu - umie wytworzyć chroniący jej cyklon niewielkiej siły
o Kraata 3 poziomu - umie wywoływać krótkie uderzenia wichru do odrzucenia nieprzyjaciół
o Kraata 4 poziomu - umie wywoływać małe cyklony w okolicy
o Kraata 5 poziomu - umie wywoływać silne cyklony, ale nie umie ich kontrolować
o Kraata 6 poziomu - umie wywoływać i kontrolować silne cyklony


* Ciemność - czerwonawo-zlota głowa i jasnożółty ogon.
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie stać się niewidzialna w mroku
o Kraata 2 poziomu - umie wytwarzać małe pola mroku wokół siebie
o Kraata 3 poziomu - umie podróżować w dużych polach mroku, czyniąc się trudną do złapania lub uderzenia
o Kraata 4 poziomu - umie pochłaniać słabe światła z okolicy, oprócz słonecznego, ognia i kryształków światła
o Kraata 5 poziomu - umie atakować cel sferami mroku i czasowo go oślepiać
o Kraata 6 poziomu - umie pochłaniać każde światło z okolicy; tylko światło Takanuvy jest silniejsze.


* Twardość - ciemnozielona głowa i metalicznie cytrynowożółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie zwiększać swą twardość, by wytrzymać krótkotrwałe ataki
o Kraata 2 poziomu - umie dostosować swą twardość do twardości protodermis, by uodpornić się na zranienia
o Kraata 3 poziomu - umie zmieniać swą twardość by zwiększyć prędkość i zdolności
o Kraata 4 poziomu - umie stać sie momentalnie nietykalnym
o Kraata 5 poziomu - umie przemieszczać się przez materię
o Kraata 6 poziomu - umie całkowicie kontrolować nie tylko swoją, ale i cudzą twardość przy kontakcie


* Dezintegracja - piaskowo-niebieska głowa i niebieski ogon
o Kraata 1 poziomu - umie drążyć poprzez niszczenie metalu, skał lub gruntu
o Kraata 2 poziomu - umie bez dotknięcia powoli rozłożyć nieorganiczne substancje
o Kraata 3 poziomu - umie zawalić mury, podłogi, nawet całe fortyfikacje poprzez drążenie pod nimi
o Kraata 4 poziomu - umie kompletnie rozłożyć skały i rośliny przez dotknięcie
o Kraata 5 poziomu - umie kompletnie rozłożyć metale przez dotknięcie
o Kraata 6 poziomu - umie zredukować nawet protodermis do postaci prochu.


* Uniki - jasnożółta głowa i piaskowo-żółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie być zaksakująco trudna do pochwycenia
o Kraata 2 poziomu - umie uciec nawet najlepszym miotaczom dysków Mata Nui
o Kraata 3 poziomu - umie uciec przed ptakami Husi
o Kraata 4 poziomu - umie uciec przed ciosami Tarakavy
o Kraata 5 poziomu - umie uciec nawet przed atakami Pohatu Nuva
o Kraata 6 poziomu - umie stać się niemożliwa do fizycznego pokonania, bez znaczenia na umiejętności wroga.


* Elastyczność - jasnożółto-zielona głowa z żółtym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie rozciągać swe ciało i stać się odporną na zranienia
o Kraata 2 poziomu - umie zaduszać ofiary poprzez zaciśnięcie się na szyi
o Kraata 3 poziomu - umie rozciągnąć się kilka razy aby się wspiąć na przeszkody
o Kraata 4 poziomu - umie rozciągnąć się do długości sięgającej wysokości Toa Nuva.
o Kraata 5 poziomu - umie rozciągnąć się tak, że nie naruszą jej nawet ostre przedmioty
o Kraata 6 poziomu - umie rozciągnąć się w mgnieniu oka i zainfekować odległą maskę.


* Elektryczność - jasnoniebieska głowa i jasnoczerwony ogon.
o Kraata 1 poziomu - umie emitować krótkie, paraliżujące pulsy elektryczności
o Kraata 2 poziomu - umie wytworzyć bolesne iskry by odstraszyć natrętów.
o Kraata 3 poziomu - umie ochraniać się polami elektryczności
o Kraata 4 poziomu - umie rozciągnąć pole elektryczne na inne obiekty które dotyka.
o Kraata 5 poziomu - umie kontrolować pole elektryczne by razić pobliskie istoty
o Kraata 6 poziomu - umie wytworzyć pole elektryczne może objąć odległe obiekty lub istoty


* Strach - czerwonawo-złota głowa z czerwonym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie wywołać uczucie niepokoju w pobliskich istotach
o Kraata 2 poziomu - umie wywoływać lekką paranoję w pobliskich istotach
o Kraata 3 poziomu - umie wywołać nagły strach w pobliskich istotach
o Kraata 4 poziomu - umie sprawić, że pobliskie ofiary zamierają ze strachu
o Kraata 5 poziomu - umie emitować pola wszechobecnego przerażenia
o Kraata 6 poziomu - umie przerazić nawet Toa Nuva.


* Ognioodporność - czarna głowa i jasnoczerwony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie stać sie chłodny w dotyku
o Kraata 2 poziomu - umie drążyć tunele przez gorące skały Ta-Koro
o Kraata 3 poziomu - umie przeżyć krótkie rejsy w lawie
o Kraata 4 poziomu - umie przeżyć w magmie Ta-Koro
o Kraata 5 poziomu - umie bez żadnych obrażeń przeżyć w wulkanie
o Kraata 6 poziomu - umie przetrwać nawet ciepło Mieczy Magmowych Tahu Nuva.


* Grawitacja - ciemnoszara metaliczna głowa z cytrynowożółtym ogonem
o Kraata 1 poziomu - umie przyczepić się grawitacyjnie do obiektów, przez co trudno ją zdjąć
o Kraata 2 poziomu - umie przyciągać do siebie male obiekty z małego dystansu
o Kraata 3 poziomu - umie podnosić wielkie i ciężkie obiekty
o Kraata 4 poziomu - umie wzmocnić lub osłabić grawitację obiektu, który dotknie
o Kraata 5 poziomu - umie z krótkiego dystansu grawitacyjnie "uziemić" dowolny obiekt lub postać
o Kraata 6 poziomu - umie użyć grawitacjy by zmiażdżyć wszystko w zasięgu wzroku.


* Wzrok Cieplny - czarna głowa i jasnopomarańczowy ogon
o Kraata 1 poziomu - umie parzyć postacie których dotyka
o Kraata 2 poziomu - umie podwyższyć temperaturę obiektów których dotyka
o Kraata 3 poziomu - umie spalić, stopić lub zagotować dotykane obiekty
o Kraata 4 poziomu - umie podgrzać pobliskie obiekty
o Kraata 5 poziomu - umie na krótkie dystansy zapalić obiekty które widzi
o Kraata 6 poziomu - umie zapalić każdy obiekt w zasięgu wzroku


* Energia - ciemnoszara głowa i szary ogon
o Kraata 1 poziomu - umie wyssać małe porcje energii z roślin dookoła
o Kraata 2 poziomu - umie wyssać część energii małych Rahi poprzez kontakt
o Kraata 3 poziomu - umie kompletnie wyssać energię małych Rahi
o Kraata 4 poziomu - umie wyssać energię z Matoran i Rahi
o Kraata 5 poziomu - umie kompletnie wyssać energię Matorana, Rahi lub innego stworzenia
o Kraata 6 poziomu - umie kompletnie wyssać energię Toa Nuva


* Lodoodporność - jasnożółta głowa i ciemnozielony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie stać się gorąca w dotyku
o Kraata 2 poziomu - umie dostosować się do jezior w Ko-Wahi
o Kraata 3 poziomu - umie drążyć tunele w lodzie Mt. Ihu
o Kraata 4 poziomu - umie przetrwać pewien okres czasu zamrożona w lodzie
o Kraata 5 poziomu - umie nie reagować na zimno przez długi okres czasu
o Kraata 6 poziomu - umie wytrzymać nawet lód Lodowych Ostrzy Kopaki Nuvy.


* Iluzja - ciemnozielona głowa i jasnożółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie się ukryć przed wzrokiem Rahi
o Kraata 2 poziomu - umie stworzyć obraz samej siebie na małych dystansach by oszukać wroga
o Kraata 3 poziomu - umie schować się pod osłoną fałszywych obrazków
o Kraata 4 poziomu - umie wytworzyć proste, ruchome iluzje w pobliskiej okolicy
o Kraata 5 poziomu - umie wytworzyć bardzo realistyczną ruchomą iluzję
o Kraata 6 poziomu - umie stworzyć i kontrolować doskonałe iluzje w zasiegu wzroku.


* Kontrola Insektów - jasnożółta głowa i czarny ogon.
o Kraata 1 poziomu - umie częściowo kontrolować i otaczać się małymi, żądlącymi insektami
o Kraata 2 poziomu - umie kontrolować małe insekty by zaatakować wroga
o Kraata 3 poziomu - umie kontrolować nawet duże insekty przez dotyk
o Kraata 4 poziomu - umie kontrolować kilka insektów przez dotyk
o Kraata 5 poziomu - umie przywoływać wszystkie insekty z całej wyspy aby jej pomagać
o Kraata 6 poziomu - umie kontrolować i zarządzać całym rojem Nui Rama


* Odporność - czarna głowa piaskowo-żółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie utwardzać swoją skórę czyniąc się ciężką do zranienia
o Kraata 2 poziomu - umie zmieniać skórę w metal odporny na większość zranień
o Kraata 3 poziomu - umie wytworzyć pancerz tak mocny jak protodermis i jest odporna na temperatury
o Kraata 4 poziomu - umie wytworzyć pancerz odporny na zmiany środowiska
o Kraata 5 poziomu - umie wytrzymać ataki elementarne Toa Nuva
o Kraata 6 poziomu - umie stać się absolutnie odporna na wszelką przemoc fizyczną


* Wzrok Laserowy - cytrynowa głowa i ciemnozielony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie sprawić, że jej oczy świecą intensywnym jasnym światłem
o Kraata 2 poziomu - umie zmienić światło w oczach w czasowo oślepiający promień laserowy.
o Kraata 3 poziomu - umie strzelać strumieniami światła z oczu
o Kraata 4 poziomu - umie wystrzelić promień przepalający drewno i glebę
o Kraata 5 poziomu - umie wystrzelić promień przepalający kamień i metal
o Kraata 6 poziomu - umie wystrzelić promień przepalający stałe protodermis


* Telepatia - jasnoczerwona głowa i cytrynowy ogon
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie użyć telepatii by złapać ofiarę lub odpędzić wroga
o Kraata 2 poziomu - umie wykryć i zobaczyć najbliższą istotę by zainfekować ją
o Kraata 3 poziomu - umie dowiedzieć się o czym myśli najbliższy cel
o Kraata 4 poziomu - umie sprawić, że atakujący pomoże jej
o Kraata 5 poziomu - umie przeczytać i zrozumieć myśli pobliskich istot
o Kraata 6 poziomu - umie włamać się do umysłów Turaga i Toa Nuva


* Magnetyzm - jasnopomarańczowa głowa i czarny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie użyć magnetyzmu by wspiąć się na skałę lub metal
o Kraata 2 poziomu - umie wyciągać drobinki metalu z ziemi by stworzyć sobie cienki pancerz
o Kraata 3 poziomu - umie tworzyć sobie pancerz z metalu wyposażony w kolce
o Kraata 4 poziomu - umie motać duże kamienie i kawałki metalu na mały dystans
o Kraata 5 poziomu - umie niszczyć i odnawiać metale przez dotyk
o Kraata 6 poziomu - umie całkowicie kontrolować pole magnetyczne wokół siebie


* Dezorganizacja molekuł - pyłowo-żółta głowa i czerwonawo-złoty ogon.
o Kraata 1 poziomu - umie sprawić, że obiekty w kontakcie się topią
o Kraata 2 poziomu - umie drążyć powoli tunele poprzez rozpad molekuł na jej drodze
o Kraata 3 poziomu - umie drążyć tunele poprzez zmienianie ścian i podłoża w ciecz
o Kraata 4 poziomu - umie wywołać rozkład dużych fragmentów nieorganicznej materii przez wytwarzanie pola rozkładu
o Kraata 5 poziomu - umie wywołać pole rozkładu które zniszczy całe budynki
o Kraata 6 poziomu - umie rozłożyć każdy obiekt poprzez dotyk


* Kontrola roślin - czerwonawa głowa i czarny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie zostawić ślady śliskich, niepożądanych liści gdziekolwiek jest
o Kraata 2 poziomu - umie przyśpieszyć wzrost rożlin poprzez dotyk
o Kraata 3 poziomu - umie wytworzyć niewielkie, trujące rośliny wokół siebie
o Kraata 4 poziomu - umie wezwać pnącza ze ścian i podłoża by opleść wroga
o Kraata 5 poziomu - umie kontrolować wszystkie rośliny poprzez dotyk i infekować przez nie
o Kraata 6 poziomu - umie kontrolować wszelką roślinność w okolicy


* Plazma - ciemnoszara głowa i piaskowo-niebieski ogon
o Kraata 1 poziomu - umie tworzyć gorącą plazmę do ochrony i drążenia tuneli
o Kraata 2 poziomu - umie wytwarzać krople plazmy, które jak kwas przepalają podłoże
o Kraata 3 poziomu - umie strzelać małymi pociskami plazmowymi na mały dystans
o Kraata 4 poziomu - umie strzelać groźnymi bąblami plazmy z wielką dokładnością
o Kraata 5 poziomu - umie topić lub wysysać energię obiektów które dotyka
o Kraata 6 poziomu - umie plazmą zamienić każdy cel w parę wodną


* Trucizna - cytrynowa głowa i jasny, żółto-zielony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie zostawiać ścieżkę z lepkiej, obślizgłej mazi której nikt nie chce dotknąć
o Kraata 2 poziomu - umie wywoływać mdłości przy kontakcie
o Kraata 3 poziomu - umie zatruć glebę tak, że rośliny nie chcą rosnąć
o Kraata 4 poziomu - umie tworzyć jeziorka trującej, korozyjnej cieczy
o Kraata 5 poziomu - umie sprawić, że Rahi i Matoranie zachorują po kontakcie z trucizną
o Kraata 6 poziomu - umie zatruć nawet Toa Nuva


* Krzyk - jasnoczerwona głowa i czarny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie emitować niesłyszalne dźwięki, które jednak wywołują u celu nerwowość
o Kraata 2 poziomu - umie emitować krótkie fale dźwiękowe, które powodują straszną migrenę
o Kraata 3 poziomu - umie emitować krzyk który dezorientuje i oszałamia najbliższe kreatury
o Kraata 4 poziomu - umie emitować dźwięk który odbiera przytomność na odległość jednego Kio
o Kraata 5 poziomu - umie emitować fale dźwięku przewracające oponentów
o Kraata 6 poziomu - umie emiotwać fale dźwięku kruszące kamień i kości, które można usłyszeć na całej wyspie.


* Uzdrawianie - cytrynowa głowa i piaskowo-błękitny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie wprowadzić się w stan uśpienia podczas gdy jej rany są leczone
o Kraata 2 poziomu - umie leczyć niewielkie zranienia gdy normalnie śpi
o Kraata 3 poziomu - umie leczyć niewielkie zranienia podczas normalnej aktywności
o Kraata 4 poziomu - umie leczyć prawie każde zranienie, oprócz najpoważniejszych
o Kraata 5 poziomu - umie natychmiast wyleczyć każde zranienie
o Kraata 6 poziomu - umie stać się niemal niezniszczalna; gdy się ją złapie, może leczyć rany innych


* Kontrola Rahi - piaskowo-żółta głowa i czarny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie zatrzymywać ataki Rahi
o Kraata 2 poziomu - umie pacyfikować mało inteligentne Rahi
o Kraata 3 poziomu - umie wprowadzić Rahi w furię lub śpiączkę, w zależności od woli
o Kraata 4 poziomu - umie wezwać najbliższe Rahi na pomoc lub do transportu
o Kraata 5 poziomu - umie kontrolować każde Rahi które dotyka
o Kraata 6 poziomu - umie kontrolować każde Rahi w okolicy


* Zmiennokształtnosć - ciemnoszara głowa i jasnożółto-zielony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie oswobodzić się z uścisku, oprócz tych najsilniejszych
o Kraata 2 poziomu - umie prześlizgnąć się przez małe szczeliny
o Kraata 3 poziomu - umie spłaszczyć lub rozciągnąć się w granicach swego kształtu
o Kraata 4 poziomu - umie naśladować podstawowe kształty by wtopić się w otoczenie
o Kraata 5 poziomu - umie przybrać formę małego stworzenia
o Kraata 6 poziomu - umie całkowicie kontrolować swój kształt, aczkolwiek jej masa się nie zmienia


* Rozpad - piaskowo-żółta głowa i ciemnożółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie drążyć tunele przez małe eksplozje
o Kraata 2 poziomu - umie tworzyć małe odkształcenia w metalu poprzez dotyk
o Kraata 3 poziomu - umie niszczyć małe obiekty przez kontakt
o Kraata 4 poziomu - umie zmieniać małe obiekty w pył poprzez dotknięcie
o Kraata 5 poziomu - umie całkowicie zniszczyć skałę i metal przez dotyk
o Kraata 6 poziomu - umie kreować małe eksplozje w najbliższej okolicy


* Cisza - jasna żółto-zielona głowa i ciemnoszary ogon
o Kraata 1 poziomu - umie drążyć tunele i poruszać się w kompletnej ciszy
o Kraata 2 poziomu - umie wytworzyć pole ciszy mylące pobliskiego przeciwnika
o Kraata 3 poziomu - umie absorbować cały dźwięk istoty z którą się styka
o Kraata 4 poziomu - umie absorbować cały dźwięk z najbliższej okolicy
o Kraata 5 poziomu - umie tworzyć pola ciszy obejmujące całe wioski
o Kraata 6 poziomu - umie tworzyć pola ciszy zagłuszające nawet Toa Nuva


* Sen - czerwonawo-złota głowa i piaskowo-żółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie przetrwać ekstremalnie długie okresy czasu w śpiączce
o Kraata 2 poziomu - umie poprzez kontakt osłabiać i spowalniać inne istoty
o Kraata 3 poziomu - umie poprzez dotyk wprowadzić Rahi w sen
o Kraata 4 poziomu - umie wprowadzić najbliższą istotę w sen
o Kraata 5 poziomu - umie wprowadzić kilka najbliższych istot w sen
o Kraata 6 poziomu - umie wprowadzić cale wioski w głęboki sen


* Spowolnienie - jasnoszara głowa i piaskowo-błękitny ogon
o Kraata 1 poziomu - umie stać się bardzo powolna, ale bardzo trudna do przemieszczenia i zranienia
o Kraata 2 poziomu - umie przyssać się do innych istot i wykraść jej prędkosć
o Kraata 3 poziomu - umie czasowo spowolnić wszystko, z czym ma kontakt
o Kraata 4 poziomu - umie spowolnić ruch w najbliższej okolicy
o Kraata 5 poziomu - umie zatrzymać ruch w najbliższej okolicy
o Kraata 6 poziomu - umie sprawić, ze nawet Toa Nuva staną sie powolni i ociężali


* Dźwięk - czarna głowa i jasnożółty ogon
o Kraata 1 poziomu - umie używać wibracji by oswobodzić się z uścisku
o Kraata 2 poziomu - umie wstrząsnąć podlożem na którym stoi
o Kraata 3 poziomu - umie przewracać obiekty poprzez krótkie strzały dźwiękowe
o Kraata 4 poziomu - umie strzelać mocnymi pulsami dźwiękowymi by wstrząsnąć celem
o Kraata 5 poziomu - umie zniszczyć lub przewrócić dźwiękami pobliskie obiekty
o Kraata 6 poziomu - umie strzelać podmuchami dźwiękowymi na duży dystans


* Zatrzymanie - piaskowo-błękitna głowa i ciemnoszary ogon
o Kraata 1 poziomu - umie wytwarzać wokół siebie pole które nie pozwala jej zranić, ale zatrzymuje ją w miejscu
o Kraata 2 poziomu - umie zatrzymać małe kreatury poprzez fizyczny kontakt
o Kraata 3 poziomu - umie zatrzymać wszelkie kreatury poprzez fizyczny kontakt
o Kraata 4 poziomu - umie zatrzymać wszelkie kreatury poprzez kontakt wzrokowy
o Kraata 5 poziomu - umie zatrzymać wszelkie kreatury poprzez kontakt wzrokowy na kilka dni
o Kraata 6 poziomu - umie zatrzymać wszelkie kreatury poprzez kontakt wzrokowy na nieograniczony czas


* Teleportacja - cytronowa głowa i jasnoczerwony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie instynktownie uciec na mały dystans w przypadkowym kierunku
o Kraata 2 poziomu - umie teleportować się na krótki dystans w dowolnym kierunku
o Kraata 3 poziomu - umie teleportować się do miejsc w pobliżu
o Kraata 4 poziomu - umie teleportować się do miejsc w dalekim zasiegu wzroku
o Kraata 5 poziomu - umie teleportować się przez cienkie bariery nawet gdy nie widzi co jest z drugiej strony
o Kraata 6 poziomu - umie teleportować się przez każdą strukturę i w każde miejsce


* Próżnia - jasnożółta głowa i jasnożółto-zielony ogon
o Kraata 1 poziomu - umie użyć próżni by syzbko przedostać sie przez tunele
o Kraata 2 poziomu - umie ściągać próżnią małe obiekty do siebie
o Kraata 3 poziomu - umie ściągać i dopychać od siebie przedmioty
o Kraata 4 poziomu - umie atakować podmuchem na małe dystanse
o Kraata 5 poziomu - umie atakować potężną falą próżniową
o Kraata 6 poziomu - umie atakować potężną falą próżniową lub podmuchem wiatru


* Kontrola Pogody - cytrynowa głowa i ciemnoszary ogon
o Kraata 1 poziomu - umie stworzyć zasłonę z mgły by się ukryć
o Kraata 2 poziomu - umie użyć silnych, lecz krótkotrwałych podsmuchów wiatrowych by odrzucić wrogów
o Kraata 3 poziomu - umie manipulować obecną pogodą
o Kraata 4 poziomu - umie wykreować potężne deszcze w okolicy
o Kraata 5 poziomu - umie przywołać deszcz, grad i śnieg
o Kraata 6 poziomu - umie przywołać śmiercionośne burze z piorunami i wichury

Tutaj. sześć etapów i każdy opisany
Czw 19:56, 06 Maj 2010 Zobacz profil autora
Vezok999



Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czytaj EB, będziesz wielki Rozbawiony (tekst z artykułu Kraata) A teraz moje pytanie: Czy nie uważacie że posiadacze żywiołu roślinności mają ograniczoną moc życia? Przecież mogą tworzyć roślinność a jak każdy wie rośliny żyją
Nie 13:53, 09 Maj 2010 Zobacz profil autora
Lemonardo
Administrator


Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Vezok999 napisał:
Czytaj EB, będziesz wielki Rozbawiony (tekst z artykułu Kraata) A teraz moje pytanie: Czy nie uważacie że posiadacze żywiołu roślinności mają ograniczoną moc życia? Przecież mogą tworzyć roślinność a jak każdy wie rośliny żyją


Żadna oficjalna informacja nie mówi o posiadaniu przez tych Toa mocy życia. I najpewniej tej mocy nie posiadają.
Nie 14:02, 09 Maj 2010 Zobacz profil autora
Vezok999



Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tak wiem, nigdzie o tym nie pisze. Pytałem się tak na logikę, ale argumenty, które w normalnym wszechswiecie byłyby prawidłowe w Bio mogą takie nie być, o czym zapomniałem zadając pytanie Wesoły
Pią 20:18, 14 Maj 2010 Zobacz profil autora
Filo



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 698
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Garwolin

Post
Czy wiadomo gdzie spoczywa teraz Ignika z MN'em?
Czw 17:56, 03 Cze 2010 Zobacz profil autora
Karus



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

Post
Tak właściwie MN opuścił Ignikę. A co się dzieje teraz z maską, nie wiadomo.
Pią 8:50, 04 Cze 2010 Zobacz profil autora
Lemonardo
Administrator


Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Kar0l napisał:
Tak właściwie MN opuścił Ignikę. A co się dzieje teraz z maską, nie wiadomo.


Nie opuścił jej. Jest w środku, uśpiony przez samego siebie by nie doszło nigdy do żadnej tragedii spowodowanej przez scentralizowaną władzę.
Pią 8:58, 04 Cze 2010 Zobacz profil autora
boreotz



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADOM

Post
ma ktoś do sprzedania łączniki (części) ?
Czw 3:13, 10 Cze 2010 Zobacz profil autora
Tony



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
boreotz a nie lepiej sobie zamowic za darmo przez lego ?
Tutaj masz tutorial napisany przez mnie [link widoczny dla zalogowanych]
Pią 18:02, 11 Cze 2010 Zobacz profil autora
boreotz



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADOM

Post co zrobić gdy połamały się części Bionicle ?
Tony: Ale seryjnie za darmochę ? J ile max część można zamówić ? bo ja chciałem zamówić 4 sztuki i czy to jest jednorazowe zamówienie za free , do każdej części trzeba pisać co się złamało w jakim języku? sory za tyle pytań ale muszę wiedzieć dla pewności płaciłeś coś za przesyłkę napisz jak to jest ?


Ostatnio zmieniony przez boreotz dnia Nie 11:44, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy
Pią 20:21, 11 Cze 2010 Zobacz profil autora
Lewa



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Re: co zrobić gdy połamały się części Bionicle ?
Tak, części są zupełnie za darmo, wysyłkę pokrywa Lego. I jak chcesz za darmo to musisz napisać co się złamało w części, bo Lego wysyła części za darmo tylko jeśli są uszkodzone z ich winy. Ja osobiście pisałem co się połamało w języku angielskim, ale podejrzewam, że po polsku też powinni przyjąć, bo Lego ma swoich przedstawicieli też z Polski(listy dołączone do części dostawałem po polsku). No i części przychodzą po 3 tygodniach tak jak pisze w tutorialu Tonego. Wiem, bo zamawiałem już 3 razy, w tym raz z jakiś miesiąc/dwa miesiące temu Wesoły.
Pią 18:07, 25 Cze 2010 Zobacz profil autora
boreotz



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADOM

Post
Lewa: Ile max części zamówiłeś ?
Sob 12:41, 26 Cze 2010 Zobacz profil autora
Kapib



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

Post
Jak to możliwe, że Tahu i Takanuva rozumieli Gresha (Kres Podróży) ? Przecież język Matorański różni się od języka Agori.
Pon 16:27, 26 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Forum & Fanpage Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Następny
Strona 24 z 34

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin